facebook events

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż dnia 31.05.2024 (piątek) biuro będzie nieczynne. Zapraszamy do kontaktu mailowego, na wszystkie wiadomości odpowiemy dnia 03.06.2024 (poniedziałek).

Szkolenie online: Korekta środków socjalnych w 2023 roku po wzroście odpisów od 1 lipca – skutki i przeliczenia

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapraszamy na webinar poświęcony konsekwencjom powtórnego wzrostu w br. odpisów socjalnych. Wykładowca przedstawi krok po kroku, na przykładach, jak zrobić z tego tytułu korektę środków socjalnych do 30 września oraz w ramach rocznego bilansu wpływów na fundusz socjalny.

Szkolenie ma formę warsztatów. Rozpocznie się od godz. 09.00 i potrwa 2-3 godziny

✴️ Dlaczego warto wziąć udział:

  • Doświadczona prelegentka
  • Praktyczny charakter
  • Rozwiązywanie realnych problemów 
  • Wykład interaktywny

✴️ Adresaci:

  • Przedstawiciele wszystkich jednostek realizujący rozliczenia i zajmujące się problematyką Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych 
  • Pracownicy działów księgowo-płacowych
  • Pracodawców
  • Przedsiębiorców
  • Kadra kierownicza
  • Pracownicy administracji publicznej
  • Osoby zainteresowane poszerzeniem posiadanej już wiedzy

 

Termin: 27.09.2023

Godziny: 9.00 – 11.00/12.00 w zależności od aktwności grupy.

Cena: 299 zł + VAT/os.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: ClickMeeting

Webinar moduły pytań i odpowiedzi! 

Prelegent: Renata Majewska - jest niezależnym ekspertem z prawa pracy, a zwłaszcza z obliczania wynagrodzeń w ujęciu praktycznym, doświadczonym wykładowcą z tych dziedzin i cenionym redaktorem prawnym. Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Łódzkim. Niemal bezpośrednio po finalizacji studiów rozpoczęła pracę w dziennikarstwie prawnym, najpierw w „Gazecie Ubezpieczeniowej”, a potem przez prawie 10 lat jako dziennikarka Działu Prawa „Rzeczpospolitej”. Przez ostatnie kilka lat działania w „Rzeczpospolitej” prowadziła dodatek poradniczy dla pracodawców z zakresu kadr i płac „DOBRA FIRMA”. To doświadczony szkoleniowiec z zakresu praktycznego rozliczania wynagrodzeń z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenie niemal wyłącznie w formie warsztatów. Cechą charakterystyczną Renaty Majewskiej jest podejście interdyscyplinarne – problem wyjaśnia kompleksowo w aspekcie prawa pracy, cywilnego, ubezpieczeń społecznych i podatkowego. Jest najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie - rekordowa grupa na naszym szkoleniu online liczyła 470 osób!

Program szkolenia

Zapraszamy na webinar poświęcony konsekwencjom powtórnego wzrostu w br. odpisów socjalnych. Wykładowca przedstawi krok po kroku, na przykładach, jak zrobić z tego tytułu korektę środków socjalnych do 30 września oraz w ramach rocznego bilansu wpływów na fundusz socjalny.

Webinar potrwa 2-3 godziny, a podczas niego wykładowca poruszy m.in. tematy:

  • Jakie wysokości odpisów socjalnych obowiązują w I oraz II połowie 2023 roku?
  • W jaki sposób zrobić korektę drugiej raty odpisów do 30.09.2023, z uwzględnieni em wzrostu odpisów od 1 lipca?
  • Jak dokonać rocznego bilansu środków socjalnych na 31.12.2023 w konsekwencji wzrostu odpisów od 1 lipca?
  • Czy trzeba przeliczyć świadczenia urlopowe „zwykłych” pracowników wypłacone w I półroczu br.?
  • Dlaczego szkoły mają obowiązek „wyrównać” świadczenia urlopowe należne nauczycielom?
  • Sesja pytań i odpowiedzi

Pobierz program szkolenia: 27.09.23 Korekta środków socjalnych -Renata Majewska.pdf

Szczegóły organizacyjne

Termin: 27.09.2023

Godziny: 9.00 –  11.00/12.00 w zależności od aktwności grupy.

Cena: 299 zł + VAT/os.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: ClickMeeting

Webinar moduły pytań i odpowiedzi! 

Więcej szczegółów do pobrania w ulotce.

✔ Cena zawiera:

  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia,
  • zaświadczenie o ukończonym szkoleniu 
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia).

✔ Sposób zapłaty:

  • faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy webinarowej wraz z instrukcją postępowania. Podczas szkolenia uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania. Wymagania techniczne: dostęp do Internetu i komputer z głośnikiem.

 

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: formularz.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube