Trudne zdarzenia gospodarcze w ujęciu rachunkowym i podatkowym w Spółdzielni Mieszkaniowej księgowanie i rozwiązywanie - specyfika działaności na przykładach z praktyki zawodowej - stan prawny maj 2024

Miejsce szkolenia:

Hotel Rzeszów
ul. Piłsudskiego 44, Rzeszów
Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zdarzenia gospodarcze

Wykładowca: wieloletni, doświadczony pracownik w spółdzielni mieszkaniowej, lustrator, posiadający uprawnienia w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, uczestnik przy badaniu sprawozdań finansowych SM, powoływana na biegłego sądowego w sprawach spółdzielczości mieszkaniowej – Pani Wiesława Bajer

Miejsce szkolenia: Hotel Rzeszów, Aleja Józefa Piłsudskiego 44, 35-001 Rzeszów

Termin szkolenia: 23.05.25 godz. 10.00 – 15.00

Cena: 599 zł + podatek VAT 23% VAT
Przy zgłoszeniu min. 3 osób 5% rabat

Program szkolenia

  1. Ewidencja przychodów i kosztów związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości – dobór zasad grupowania dokumentacji do księgowania w celu sprawnego uzyskania danych – księgi rachunkowe i rejestry.
  2. Uwzględnienie w rachunkowości przepisów ustaw:
  • o spółdzielniach mieszkaniowych,
  • podatkowych, w tym możliwość skorzystania ze zwolnienia na podstawie art. 17.ust. 1 pkt 44 i innych oraz co z podatkiem nie podlegającym odliczeniu (gdzie księgować),
  • Prawa energetycznego
  • podejścia w podatkowego.
  1. Zasady ustalania i rozliczania dochodu (wyniku) z działalności:
  • z eksploatacji i utrzymania nieruchomości,
  • z pożytków z nieruchomości wspólnej
  • z działalności innej niż GZM (najem lokali użytkowych, dzierżawa terenów, prowadzenie w zakresie administrowania czy zarządzania wspólnot mieszkaniowych.
  1. Różnice między kosztami pośrednimi a bezpośrednimi w ujęciu rachunkowym i podatkowym.
  1. Najczęściej popełniane błędy w ewidencji i prezentacji w sprawozdaniu finansowych – na podstawie badań lustracyjnych oraz badania sprawozdań przez biegłych rewidentów.
  2. Fundusz remontowy wpływy i wydatki podstawy prawne – cele na jakie może być przeznaczony – nieprawidłowości w księgach SM.
  3. Fotowoltaika – finansowanie i rozliczanie w ujęciu rachunkowym oraz podatkowym.
  4. Najważniejsze zagadnienia w zakresie ewidencji i prowadzenia dokumentacji środków trwałych.
  5. Pytania i odpowiedzi.

Pobierz program szkolenia: 23.05.24 Trudne zdarzenia gospodarcze Rzeszów oferta.pdf

Szczegóły organizacyjne

Miejsce szkolenia: Hotel Rzeszów, Aleja Józefa Piłsudskiego 44, 35-001 Rzeszów

Termin szkolenia: 23.05.25 godz. 10.00 – 15.00

Cena: 599 zł + podatek VAT 23% VAT
Przy zgłoszeniu min. 3 osób 5% rabat

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja kończy się 2024-05-23 10:00
Wpłaty za uczestnictwo w szkoleniu należy dokonać po otrzymaniu faktury VAT od Organizatora. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Pobierz formularz rejestracji: 23.05.24 Trudne zdarzenia gospodarcze Rzeszów formularz.pdf


Inne szkolenia tego prowadzącego:


Kliknij tutaj żeby zobaczyć więcej szkoleń.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube