Szkolenie online: Podstawowe obowiązki spółdzielni mieszkaniowych, zarządców, administratorów i właścicieli nieruchomości w zakresie utrzymania nieruchomości we właściwym stanie technicznym.

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: ece@eceszkolenia; (12) 66-15-335 (336)

Lizut

 

Termin szkolenia: 10.05.2024

Godz.: 9.00 – 10.30/11.00 (w zależności od aktywności grupy)

Cena: 299 zł + VAT/os.

Prelegent:

  • Mgr inż. Jarosław Lizut jest doświadczonym specjalistą w zakresie realizacji robót konserwacyjnych i remontowych na rzecz spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Obecnie pracuje w spółdzielni mieszkaniowej w pionie technicznym. Posiada uprawnienia budowlane, uprawnienia do wykonywania świadectw energetycznych, jest rzeczoznawcą PZITS, audytorem energetycznym, biegłym sądowym. Wykonuje opinie techniczne, ekspertyzy oraz przeglądy okresowe obiektów budowlanych. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe – pracował w PECieplnej, wiodącej firmie rozliczeniowej na stanowiskach managerskich.

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: ClickMeeting

 

Program szkolenia

1/ Podstawy prawne – jakie przepisy regulują obowiązki dotyczące utrzymania budynków:

   a/ w zakresie konserwacji,

   b/ remontów,

   c/ przeglądów okresowych,

2/ Podstawy prawne – jakie przepisy regulują obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej:

   a/ książka obiektu budowlanego,

   b/ archiwizacja dokumentacji technicznej, projektowej,

3/ Utrzymanie obiektów wspólnych np. małej architektury, placów zabaw,

4/ Praktyczne aspekty utrzymania budynków - plany remontów, przetargi na roboty budowlane, przykłady z praktyki użytkowania budynków

5/ Sesja pytań i odpowiedzi

Pobierz program szkolenia: Szkolenie techniczne 10.05.24.pdf

Szczegóły organizacyjne

Termin szkolenia: 10.05.2024

Godz.: 9.00 – 10.30/11.00 (w zależności od aktywności grupy)

Preleget:

  • Jarosław Lizut

Cena: 299 zł + VAT/os.

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: ClickMeeting

Cena zawiera:

  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia,
  • zaświadczenie o ukończonym szkoleniu 
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia).

☛ Sposób zapłaty:

  • faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy webinarowej wraz z instrukcją postępowania.
Podczas szkolenia uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania.
Wymagania techniczne: dostęp do Internetu i komputer z głośnikiem.

Więcej szczegółów do pobrania w ulotce.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja kończy się 2024-05-10 12:00
Faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Pobierz formularz rejestracji: formularz.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube