Szkolenie online: Dofinansowanie fotowoltaiki i najważniejsze problemy podatkowe OZE.

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prelegent:  Mirosław Siwiński - Partner w Advicero Nexia. Doradca podatkowy oraz radca prawny
z bogatym doświadczeniem w obsłudze postępowań i wydawaniu opinii. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego I jest corocznie wyróżniany jako rekomendowany specjalista w Podatku Akcyzowym w Rankingu Firm Doradztwa Podatkowego. Specjalizuje się szczególnie w zagadnieniach dotyczących podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, podatków dochodowych, czy przeprowadzaniu analizy podatkowej. Mirosław posiada również doświadczenie w zagadnieniach z pogranicza prawa cywilnego i podatkowego oraz postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami administracyjnymi, a także Trybunałem Sprawiedliwości UE. Zajmuje się również sporządzaniem opinii i pism procesowych z zakresu prawa administracyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotacji oświatowych i transportu drogowego. Posiada też rozległe doświadczenie procesowe w sprawach ubezpieczeń społecznych, cywilnych i prawa pracy,

Termin szkolenia: 14.04.2023

Godziny szkolenia: 10:00-12:00

Cena szkolenia:

299zł + VAT - pakiet standard (Pakiet standard obejmuje: szkolenie online na żywo, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienne zaświadczenie o odbyciu kursu.)

349zł + VAT - pakiet premium (+nagranie) (Pakiet premium obejmuje: szkolenie online na żywo + dostęp do nagrania na okres 5 dni, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienne zaświadczenie o odbyciu kursu.)

 

 



Program szkolenia

  •  1.Dofinansowanie fotowoltaiki

    • Informacje podstawowe
    • Wniosek o dofinansowanie – podmioty uprawnione, warunki dofinansowania
    • Pomoc de minimis

    2.Fotowoltaika – ulepszenie czy odrębny środek trwały

    • Amortyzacja farmy fotowoltaicznej
    • Jednorazowy odpis amortyzacyjny

    3.Akcyza – nieuświadomione zaległe obowiązki za lata 2021-22 i bieżące problemy

    • CRPA
    • Ewidencja energii elektrycznej

Pobierz program szkolenia: 14.04.2023 OZE Program .pdf

Szczegóły organizacyjne

Termin szkolenia: 14.04.2023

Godziny szkolenia: 10:00-12:00

Cena szkolenia:

299zł + VAT - pakiet standard (Pakiet standard obejmuje: szkolenie online na żywo, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienne zaświadczenie o odbyciu kursu.)

349zł + VAT - pakiet premium (+nagranie) (Pakiet premium obejmuje: szkolenie online na żywo + dostęp do nagrania na okres 5 dni, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienne zaświadczenie o odbyciu kursu.)

 

Cena zawiera:

  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia,
  • zaświadczenie o ukończonym szkoleniu 
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia).

Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy webinarowej wraz z instrukcją postępowania. Podczas szkolenia uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania. Wymagania techniczne: dostęp do Internetu i komputer z głośnikiem.


Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: 14.04.2023 OZE Formularz .pdf


Inne szkolenia tego prowadzącego:

Brak szkoleń

Kliknij tutaj żeby zobaczyć więcej szkoleń.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków
tel. (12) 66-15-335
Fax: (12) 62-69-200
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 945-20-17-156