background

Webinary - szkolenia online

Flat View
W roku
Widok miesiąca
W miesiącu
Weekly View
W tygodniu
Daily View
Według dnia
Search
Szukaj

WEBINAR (Szkolenie OnLine): UPRASZCZANIE VAT-U W CYFROWEJ RZECZYWISTOŚCI - SLIM VAT – ZMIANY OD 1 STYCZNIA 2021

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VAT DLA FIRM

UPRASZCZANIE VAT-U W CYFROWEJ RZECZYWISTOŚCI

 - SLIM VAT – ZMIANY OD 1 STYCZNIA 2021 W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM

- PRAKTYCZNE PROBLEMY Z NOWYM JPK_VAT Z DEKLARACJĄ

 - ZASADY KORYGOWANIA NOWYCH JPK_VAT Z DEKLARACJĄ, KARY ZA BŁĘDY ORAZ JAK SIĘ ICH USTRZEC

 

WEBINAR OBEJMUJE MODUŁ PYTAŃ I ODPOWIEDZI!

DOSTĘPNE NARZĘDZIA: CZAT oraz ZADAJ PYTANIE w wiadomości prywatnej do prelegenta

   

Prelegent: Pani Aneta Lech (Pożarowska) – prawnik, doradca podatkowy, księgowa - specjalista w zakresie podatku od towarów i usług oraz postępowania podatkowego. Wykładowca od 25 lat, od 20 lat prowadzi biuro rachunkowe i kancelarię podatkową. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Izbie Skarbowej i Urzędzie Skarbowym. Autorka licznych publikacji w prasie fachowej a także książek o tematyce podatkowej.

 

23.11.2020, godz. 9.00 – 16.15

Cena : 379,00 zł + 23% VAT/os.

 

ilość miejsc ograniczona!

Cena zawiera: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienny certyfikat ukończenia. Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. SLIM VAT– projekt nowelizacji ustawy o VAT mającej wejść w życie z dniem 1 stycznia 2021r. oparty na czterech hasłach:
  • proste fakturowanie,
  • ułatwienia dla eksporterów,
  • wspólne kursy wymiany,
  • korzyści finansowe.
  1. Proste fakturowanie – zmiany w zakresie ewidencjonowania faktur korygujących „-„ i „+”:
  • brak konieczności uzyskiwania potwierdzeń odbioru faktur korygujących in minus
  • wprowadzenie do ustawy przepisu dotyczącego rozliczania faktur korygujących zwiększających cenę.
  1. Ułatwienia dla eksporterów – wydłużenie terminu na wywóz towarów dla zachowania stawki 0% przy opodatkowaniu zaliczek z tytułu eksportu towarów.
  2. Wspólne kursy wymiany walut – dodanie opcjonalnego dla podatników rozwiązania o możliwości stosowania do określenia podstawy opodatkowania wyrażonej w walucie obcej przeliczania na złote zgodnie z zasadami przeliczania przychodu wynikającymi z przepisów o podatku dochodowym.
  • spójne kursy dla przychodów
  • co z zaliczkami
  • co z kosztami
  1. Korzyści finansowe:
  • wydłużenie terminu do odliczenia VAT naliczonego na bieżąco łącznie do 4 okresów rozliczeniowych dla podatników rozliczających się miesięcznie
  • wprowadzenie możliwości odliczania podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących nabycie usług noclegowych w celu ich odsprzedaży,
  • podwyższenie limitu na nieewidencjonowane prezenty małej wartości z 10 zł do 20 zł,
  1. Tax Free w cyfrowym świecie - rozwiązania mające na celu wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów TAX FREE oraz elektronicznego potwierdzania wywozu towarów.
  2. Zmiany o charakterze upraszczającym i doprecyzowującym
  • regulacje uzupełniające instytucję Wiążącej Informacji Stawkowej oraz matrycę stawek VAT,
  • zmiany doprecyzowujące w zakresie mechanizmu podzielonej płatności i białej listy.
  1. Praktyczne problemy z nowym JPK_VAT z deklaracją:
  • nowe kody dla niektórych typów dokumentów
  • nowe kody GTU dla niektórych transakcji
  • nowe kody procedur ze szczególnym uwzględnieniem kodów TP i MPP
  1. Zasady korygowania nowych JPK_VAT z deklaracją, kary za błędy oraz jak się ich ustrzec.
  2. Ulga na złe długi – w świetle Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 15 października 2020 r. Sprawa C-335/19, E. Sp. z o.o. Sp. k. przeciwko Ministrowi Finansów.

11. Pytania i problemy uczestników szkolenia

 

 

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl

Czego potrzebujesz, aby uczestniczyć w szkoleniu online – webinarze?

Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z internetem. Prędkość łącza ma bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób będziesz słyszeć i widzieć prowadzącego na webinarze. Polecamy korzystanie z webinarów z prędkością łącza od 1 MB/sek. Możesz zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia awarii lub zatrzymywania obrazu w trakcie webinaru, powinieneś wstrzymać lub zakończyć pobieranie plików z internetu i zamknąć nieużywane karty przeglądarki. Radzimy również, żebyś wyłączył wszystkie programy, które mogą negatywnie wpływać na prędkość połączenia: Skype, torrenty i inne. Polecamy skorzystanie z przeglądarki Firefox lub Chrome.

INSTRUKCJA DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:


Krok 1 - Dzień przed planowanym webinarem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar – linkiem do strony www.

Krok 2  - 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia prosimy wejść na platformę webinarową -  zalogować się poprzez link wysłany w mailu. Pojawi się okno wejścia na webinar –  wprowadź dane i zaloguj się. Polecamy wypróbować wejście na webinar wcześniej, aby upewnić się że wszystko działa.

Po wejściu do pokoju webinarowego gość staje się pełnoprawnym uczestnikiem szkolenia. Widzi wszystko, co pokazuje prowadzący i korzysta z dostępnych narzędzi.




Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Rejestracja zamknięta

Cofnij

szkol sl finansowo ksiegowych