background

Webinary - szkolenia online

Flat View
W roku
Widok miesiąca
W miesiącu
Weekly View
W tygodniu
Daily View
Według dnia
Search
Szukaj

WEBINAR (szkolenie OnLine): ZMIANY W JPK-VAT 2020. NOWE ZASADY PROWADZENIA EWIDENCJI VAT I SKŁADANIA DEKLARACJI - III edycja szkolenia

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; (12) 66-15-335 (336)

Prelegent: Pani Gabriela Osika - ekspert z dziedziny rachunkowości, doświadczony wykładowca; absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego Wydziału Rachunkowości oraz AGH Wydziału Informatyki. Dyrektor jednej z największych firm informatycznych w kraju zajmującej się tworzeniem oprogramowania; zajmuje się przystosowaniem programów istniejących w firmach do potrzeb jednolitego pliku kontrolnego

21.08.2020, godz. 09.00 – 12.30 (III edycja szkolenia)

CENA SZKOLENIA: 249 zł + VAT/os.

Cena zawiera:dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienny certyfikat ukończenia (wysłany pocztą tradycyjną po szkoleniu). Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl

Czego potrzebujesz, aby uczestniczyć w szkoleniu online – webinarze?

Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z internetem. Prędkość łącza ma bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób będziesz słyszeć i widzieć prowadzącego na webinarze. Polecamy korzystanie z webinarów z prędkością łącza od 1 MB/sek. Możesz zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia awarii lub zatrzymywania obrazu w trakcie webinaru, powinieneś wstrzymać lub zakończyć pobieranie plików z internetu i zamknąć nieużywane karty przeglądarki. Radzimy również, żebyś wyłączył wszystkie programy, które mogą negatywnie wpływać na prędkość połączenia: Skype, torrenty i inne. Polecamy skorzystanie z przeglądarki Firefox lub Chrome.

INSTRUKCJA DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:
Krok 1 - Dzień przed planowanym webinarem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar – linkiem do strony www.

Krok 2  - 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia prosimy wejść na platformę webinarową -  zalogować się poprzez link wysłany w mailu. Pojawi się okno wejścia na webinar –  wprowadź dane i zaloguj się. Polecamy wypróbować wejście na webinar wcześniej, aby upewnić się że wszystko działa.

Po wejściu do pokoju webinarowego gość staje się pełnoprawnym uczestnikiem szkolenia. Widzi wszystko, co pokazuje prowadzący i korzysta z dostępnych narzędzi.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA WRAZ Z POZOSTAŁYMI INFORMACJAMI W ULOTCE!

Zapraszamy!




Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Rejestracja konczy się 2020-08-21 08:00
Zgłoszeni uczestnicy: 26
Faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu. Imienny certyfikat uczestnictwa wraz z oryginałem faktury zostaną wysłane pocztą. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Cofnij

szkol sl finansowo ksiegowych