facebook events

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż dnia 31.05.2024 (piątek) biuro będzie nieczynne. Zapraszamy do kontaktu mailowego, na wszystkie wiadomości odpowiemy dnia 03.06.2024 (poniedziałek).

Kalkulacja opłat w spółdzielniach mieszkaniowych - w ujęciu praktycznym. Prezentacja na wybranych przykładach

Miejsce szkolenia:

HOTEL SCANDIC
Piłsudskiego 49-57, Wrocław
Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kopia baner do maila szablon Doc Banner29

Wykładowca: wysokiej klasy Ekspert ds. finansowo – księgowych spółdzielni mieszkaniowych, posiadający uprawnienia lustratora oraz certyfikat księgowego, główny księgowy odpowiadający za rozliczenia podatkowo – finansowe spółdzielni; doskonale obsługuje systemy księgowe, dbając o klarowność i dokładność finansowych danych

Miejsce: Hotel Scandic Wrocław, Ul. Piłsudskiego 49-57, 50-032 Wrocław

Termin: 11.06.2024

Cena: 549 zł + podatek VAT 23% . Przy zgłoszeniu min.3 osób 5% rabat

Program szkolenia

Program:

1. Pojęcie GZM (gospodarki zasobami mieszkaniowymi), w tym nieruchomość, mienie Spółdzielni, mienie przeznaczone do wspólnego korzystania.

2. Podział opłat w Spółdzielni na:

a) zależne od Spółdzielni,

b) niezależne od Spółdzielni i wpływ na ich wysokość.

3. Podział opłat w Spółdzielni na trzy podstawowe kategorie:

a) media (podział na opłaty i zaliczki), w tym:

-dostawa ciepła (centralne ogrzewanie, podgrzew wody) w rozbiciu na

kotłownie własne (jednobudynkowe i osiedlowe) i dostawców zewnętrznych;

-wywóz nieczystości stałych;

-zimna woda i ścieki (zimna woda do podgrzania i ścieki);

-energia elektryczna części wspólnych;

-inne.

b) eksploatacja i utrzymanie nieruchomości

c) remonty.

4. Wpływ zastosowanych jednostek rozliczeniowych przy sporządzaniu kalkulacji opłat – na przykładach liczbowych.

5. Omówienie założeń do sporządzenia planów gospodarczo-finansowych w aspekcie kalkulacji opłat za lokale.

6. Szczegółowe omówienie kalkulacji opłat w poszczególnych kategoriach, w tym: kosztów ogólnego zarządu, kosztów dotyczących bieżącej konserwacji, przeglądów, itp. na przykładach liczbowych.

7. Wydatki finansowane z funduszu remontowego.

8. Kalkulacja opłat - „własny pracownik” a firma zewnętrzna.

9. Analiza wykonania planu za dany okres sprawozdawczy -wpływ na kalkulację opłat.

10. Pożytki z nieruchomości -wpływ na kalkulację opłat.

11. Podział nadwyżki bilansowej -wpływ na wysokość opłat.

12. Odpowiedzi na pytania uczestników szkolenia.

Pobierz program szkolenia: 11.06.24 Kalkulacja opłat WR .pdf

Szczegóły organizacyjne

Miejsce:  Hotel Scandic Wrocław, Ul. Piłsudskiego 49-57, 50-032 Wrocław

Termin: 11.06.2024

Cena: 549 zł + podatek VAT 23% VAT. Przy zgłoszeniu min.3 osób 5% rabat

☛ Cena szkolenia obejmuje

✓ materiały szkoleniowe,
✓ imienne zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu,
✓ lunch,
✓ przerwy kawowe

☛ Forma płatności:

✓ przelew po szkoleniu po otrzymaniu faktury (7-dniowy termin zapłaty).

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja kończy się 2024-06-11 09:00
Wpłaty za uczestnictwo w szkoleniu należy dokonać po otrzymaniu faktury VAT od Organizatora. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Pobierz formularz rejestracji: formularz.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube