Krajowy System e-Faktur (KSeF) w Spółdzielniach Mieszkaniowych - odsłona praktyczno-techniczna

Miejsce szkolenia:

Vienna House Easy Katowice
Sokolska 24, Katowice
Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Gabriela Osika - ekspert z dziedziny rachunkowości, doświadczony wykładowca; absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego wydziału Rachunkowości oraz AGH wydziału Informatyki. Dyrektor jednej największych firm informatycznych w kraju zajmującej się tworzeniem oprogramowania; zajmuje się przystosowaniem programów istniejących w firmach do potrzeb JPK

Termin: 30.11.2023, godz. 09.30-12.30
Cena: 499 zł netto + VAT 23% Przy zgłoszeniu min. 3 osób rabat 5%
Miejsce szkolenia: VIENNA HOUSE EASY KATOWICE (ANGELO), ul. Sokolska 24, Katowice

Program szkolenia

1. Jak ustanowić dostęp do KSeF w przypadku Spółdzielni Mieszkaniowej?

2. Uprawnienia w KSeF:

- kto nadaje uprawnienia do KSeF?

- jak w ramach SM można dystrybuować uprawnienia?

- w jaki sposób technicznie można komuś przyznać uprawnienia i jak go cofnąć?

- rodzaje i poziomy uprawnień w SM

- kto może „rządzić” w SM uprawnieniami?

- w jaki sposób osoba posiadająca uprawnienia loguje się do systemu KSeF?

- czy za każdym razem należy logować się do systemu KSeF czy można założyć automatyzację przy uwierzytelnianiu?

- komu przyznać token?

- jakie są wady i zalety logowania się za pomocą tokenu?

3. Wysyłanie Faktur do KSeF:

- czy każdą fakturę należy wysyłać oddzielnie?

- czy można wysyłać faktury paczkami?

- ile faktury naraz można wysłać do KSeF?

- co gdy jedną fakturę odrzuci KSeF a przyjmie kolejne? Co zrobić z „dziurą” numeracyjną faktur?

- ile czasu mamy na wysyłkę faktur od daty jej sporządzenia?

- jak wystawić faktury gdy system jest niedostępny a faktura powinna być wysyłana do KSeF, jaki kod QR ma tu zastosowanie? skąd go wziąć?

4. Udostępnianie Faktur Ustrukturyzowanych

- jak zwizualizować fakturę – dostępne narzędzia

- jak wygląda proces nadawania kodu QR

- kiedy wizualizacja faktury musi posiadać kod QR

- które faktury nie opatrujemy kodem QR

- czy numer faktury nadany przez KSeF musi czy może być uwidoczniony na wizualizacji faktury?

5. Otrzymywanie faktury z KSeF

- czy otrzymana faktura może mieć w treści nr KSeF?

- w jaki sposób otrzymaną fakturę zwizualizować – dostępne narzędzia

- jak pozyskać wiedzę, ze ktoś wystawił nam fakturę?

- czy pobór faktur z KSeF wymaga każdorazowej autoryzacji (oddzielnego logowania) czy można ten proces zautomatyzować?

- skąd pozyskamy wiedzę kiedy numer KSeF został nadany, co jest konieczne aby ustalić termin odliczania VAT z faktury i termin ujmowania faktury korygującej obniżającej VAT.

6. Płatność za fakturę

- jak powiązać fakturę z numerem KSeF

- jak można usprawnić proces podawania numeru KSeF na polecenie przelewu

- jak pozyskiwać z KSeF identyfikator zbiorczy faktury gdy SM płaci jednym przelewem wiele faktur

- jak „rozszyfruje” identyfikator zbiorczy KSeF otrzymujący zapłatę za swoje faktury.

7. Jakie dokumenty nie przechodzą przez KSeF.

8.  Korekty i błędy faktur w KSeF:

- jak wystawić fakturę korygującą zmieniającą wartość in minus i in plus?

-  jak wystawić korektę do daty wystawienia faktury?

- jak wystawić korektę dotyczącą błędnego NIP?

- jak wystawić korektę daty sprzedaży, oznaczeń FP, TP, GTU czy MMP w KSeF?

- jak wystawić fakturę ustrukturyzowana na żądanie lokatora?

9. Plik JPK-V7 a KSeF – zasady funkcjonowania.

10. Jak mam wdrożyć KSeF w spółdzielni? Od czego zacząć?

-  proces wdrożenia faktury sprzedażowej

-  proces wdrożenia faktury zakupowej.

11. Pytania i odpowiedzi.

Pobierz program szkolenia: 30.11.23 program.pdf

Szczegóły organizacyjne

Gabriela Osika - ekspert z dziedziny rachunkowości, doświadczony wykładowca; absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego wydziału Rachunkowości oraz AGH wydziału Informatyki. Dyrektor jednej największych firm informatycznych w kraju zajmującej się tworzeniem oprogramowania; zajmuje się przystosowaniem programów istniejących w firmach do potrzeb JPK

Termin: 30.11.2023, godz. 09.30-12.30
Cena: 499 zł netto + VAT 23% Przy zgłoszeniu min. 3 osób rabat 5%
Miejsce szkolenia: VIENNA HOUSE EASY KATOWICE (ANGELO), ul. Sokolska 24, Katowice

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja kończy się 2023-11-30 09:00
Wpłaty za uczestnictwo w szkoleniu należy dokonać po otrzymaniu faktury VAT od Organizatora. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Pobierz formularz rejestracji: 30.11.23 zgloszenie.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube