Szkolenie online: Najnowsze zmiany w ustawie o gospodarce nieruchomościami z 4 lipca 2023 roku dla Spółdzielni Mieszkaniowych – użytkowanie wieczyste

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: ece@eceszkolenia; (12) 66-15-335 (336)

Termin szkolenia: 12.10.2023

Godz.: 9.00 – 11.30/12.00 (w zależności od aktywności grupy)
Cena: 299 zł + VAT/os.

Prelegent: Pani Magdalena Druzic - radca prawny wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Krakowie pod numerem KR-2965, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie doradztwa prawnego dla przedsiębiorców z branży budowlanej, usługowej oraz IT. Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prawie spółek, ochronie danych osobowych, prowadzeniu sporów sądowych oraz sądowym odzyskiwaniu należności.

Program szkolenia

W programie:

  1. Ustawa nowelizująca ustawę o gospodarce nieruchomościami.
  2. Użytkowanie wieczyste i jego przekształcenie we własność.
  3. Przekształcenie na podstawie przepisów 2005 roku
  4. Przepisy dotyczące przekształcenia użytkowania wieczystego gruntów oddanych na cele mieszkaniowe.
  5. Główne założenia wdrażanych zmian.
  6. Procedura i przesłanki przekształcenia praw do gruntu według UGN po nowelizacji.
  7. Porównanie procedur przekształceniowych w poszczególnych ustawach.
  8. Jak wycenić wartość gruntu do celów przekształcenia?
  9. Terminy przekształcenia użytkowania wieczystego.
  10. Umowy o przeniesienie własności gruntu oraz o ustanowienie użytkowania wieczystego.
  11. Wyłączenia spod możliwości przekształcenia użytkowania wieczystego.
  12. Skutki wprowadzonych zmian dla spółdzielni mieszkaniowych.
  13. Uprawnienia samorządów i podmiotów będących właścicielem gruntu oddanego w użytkowanie wieczyste.
  14. Problem gruntów zabudowanych bez tytułu prawnego.
  15. Planowane zmiany w innych przepisach dotyczących spółdzielni mieszkaniowych.
  16. Odpowiedzi na pytania uczestników.

Pobierz program szkolenia: 12.10.23 program.pdf

Szczegóły organizacyjne

Termin szkolenia: 12.10.2023

Godz.: 9.00 – 11.30/12.00 (w zależności od aktywności grupy)
Cena: 299 zł + VAT/os.

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: MyOwnConference

☛ Cena zawiera:

  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia,
  • zaświadczenie o ukończonym szkoleniu 
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia).

☛ Sposób zapłaty:

  • faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy webinarowej wraz z instrukcją postępowania.
Podczas szkolenia uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania.
Wymagania techniczne: dostęp do Internetu i komputer z głośnikiem.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja kończy się 2023-10-12 09:00
Faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Pobierz formularz rejestracji: 12.10.23 zgloszenie.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube