Szkolenie online: Trudne zdarzenia gospodarcze ich księgowanie i rozwiązywanie przez Spółdzielnie Mieszkaniowe zaprezentowane na przykładach z praktyki zawodowej
Termin szkolenia: 10/07/2023 | 09:00 - 14:00
Trener: Wiesława Bajer
Typ szkolenia: Online
Pobierz program szkolenia: 10.07.23 Trudne zdarzenia gospodarcze w SM- program.pdf
Pobierz formularz rejestracji: 10.07.23 Trudne zdarzenia gospodarcze w SM- formularz.pdf
Miejsce szkolenia:
,
Kontakt z nami: tel: 12-661-53-35 e-mail:
Fotowoltaika - źródła finansowania w ujęciu rachunkowym i podatkowym; analiza ekonomiczna opłacalności poprzedzająca montaż
Rozliczenie ciepła – istotne informacje
Stan prawny – Lipiec 2023
Wykładowca: wieloletni, doświadczony pracownik w spółdzielni mieszkaniowej, lustrator, posiadający uprawnienia w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, uczestnik przy badaniu sprawozdań finansowych SM, powoływana na biegłego sądowego w sprawach spółdzielczości mieszkaniowej – Pani Wiesława Bajer
Termin szkolenia ,10,07,2023, godz, 9-14 (II edycja szkolenia)
Promocyjna cena szkolenia 399 zł (cena ostateczna)
Przy zakupie drugiego i każdego kolejnego dostępu - rabat 50%
Ilość miejsc ograniczona - Decyduje kolejność zgłoszen.
Cena zawiera: dostęp do platformy szkoleniowej, autorskie materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail w dniu szkolenia.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl
Program szkolenia
1. CIT-8: Wzór wypełnionego CIT 8 z CIT 8/O (nowa wersja 32).
2. Zatwierdzenie i przekazanie sprawozdań finansowych do KRS za lata 2019-2022 – terminy przekazania.
3. Wynik finansowy Spółdzielni – zysk, strata (rozliczenie i ewidencja) – terminy oraz dokumenty stanowiące podstawę przeksięgowania
- zasady ustalania wyniku z GZM
- ustalanie wyniku z działalności gospodarczej.
4. Strata podatkowa i jej rozliczenie rachunkowe i podatkowe.
5. Zaległości w opłatach za lokale, ich dochodzenie na drodze postepowania sądowego i komorniczego:
- Koszty sadowe – ewidencja, ujęcie rachunkowe i podatkowe
- Koszty komornicze – ewidencja, ujęcie rachunkowe i podatkowe.
6. Odpisy aktualizujące należności – ustalanie, księgowanie w ujęciu rachunkowym i podatkowym. Zwiększenia odpisów, wykorzystanie i rozwiązanie w sprawozdaniu finansowym.
7. Zaliczki w księgach rachunkowych, w tym zaliczki dla komornika, opłaty i zaliczki na koszty postępowania sądowego oraz inne zaliczki i ich księgowanie.
8. Rezerwy w księgach rachunkowych: na koszty sądowe, komornicze oraz na świadczenia pracownicze.
9. Remonty, ulepszenie i modernizacja – najważniejsze problemy realizacji i finansowania.
10. Wodomierze: legalizacja i wymiana – źródła ich finansowania i ewidencja.
11. Podzielniki kosztów: Finansowanie montażu oraz legalizacji podzielników kosztów i liczników c.o.
12. Fotowoltaika:
- źródła finansowania w ujęciu rachunkowym i podatkowym
- analiza ekonomiczna opłacalności poprzedzająca montaż!
13. Fundusze specjalne: podstawa tworzenia i cele oraz ewidencja w ujęciu rachunkowym i podatkowym – normy wewnętrzne.
14. Pożytki i inne przychody z nieruchomości wspólnej – rozliczenie księgowe i podatkowe.
15. Mienie spółdzielni przeznaczone do wspólnego korzystania – kto ponosi koszty utrzymania (terenów zielonych, placów zabaw, parkingów itd. będących majątkiem spółdzielni) rozliczenie - wzór rozliczenia.
16. Inwestycje spółdzielni w zakresie obsługi zasobów mieszkaniowych – realizacja, źródła finansowania:
- altany śmietnikowe
- parkingi dla użytkowników lokali mieszkalnych
- place zabaw.
17. Rozliczenie ciepła – istotne informacje!
18. Działalność społeczno wychowawcza – podstawa prowadzenia oraz rozliczenie rachunkowe i podatkowe.
19. Odpowiedzi na pytania uczestników.
Pobierz program szkolenia: 10.07.23 Trudne zdarzenia gospodarcze w SM- program.pdf
Szczegóły organizacyjne
Termin szkolenia 10,07,2023, godz, 9-14 (II edycja szkolenia)
Promocyjna cena szkolenia 399 zł (cena ostateczna)
Przy zakupie drugiego i każdego kolejnego dostępu - rabat 50%
Ilość miejsc ograniczona - Decyduje kolejność zgłoszen.
Cena zawiera: dostęp do platformy szkoleniowej, autorskie materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail w dniu szkolenia.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie
Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.
Pobierz formularz rejestracji: 10.07.23 Trudne zdarzenia gospodarcze w SM- formularz.pdf
Inne szkolenia tego prowadzącego:
Kliknij tutaj żeby zobaczyć więcej szkoleń.