Szkolenie online: Trudne zdarzenia gospodarcze ich księgowanie i rozwiązywanie przez Spółdzielnie Mieszkaniowe zaprezentowane na przykładach z praktyki zawodowej

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel: 12-661-53-35 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Fotowoltaika - źródła finansowania w ujęciu rachunkowym i podatkowym; analiza ekonomiczna opłacalności poprzedzająca montaż

Rozliczenie ciepła – istotne informacje

Stan prawny – Lipiec 2023

Wykładowca: wieloletni, doświadczony pracownik w spółdzielni mieszkaniowej, lustrator, posiadający uprawnienia w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, uczestnik przy badaniu sprawozdań finansowych SM, powoływana na biegłego sądowego w sprawach spółdzielczości mieszkaniowej – Pani Wiesława Bajer

Termin szkolenia ,10,07,2023, godz, 9-14 (II edycja szkolenia)

Promocyjna cena szkolenia 399 zł (cena ostateczna)

Przy zakupie drugiego i każdego kolejnego dostępu - rabat 50%

Ilość miejsc ograniczona - Decyduje kolejność zgłoszen.

Cena zawiera: dostęp do platformy szkoleniowej, autorskie materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.

Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail w dniu szkolenia.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl

Program szkolenia

1.      CIT-8: Wzór wypełnionego CIT 8 z CIT 8/O (nowa wersja 32).

2.      Zatwierdzenie i przekazanie sprawozdań finansowych do KRS za lata 2019-2022 – terminy przekazania.

3.      Wynik finansowy Spółdzielni – zysk, strata (rozliczenie i ewidencja) – terminy oraz dokumenty stanowiące podstawę przeksięgowania

- zasady ustalania wyniku z GZM

- ustalanie wyniku z działalności gospodarczej.

4.      Strata podatkowa i jej rozliczenie rachunkowe i podatkowe.

5.      Zaległości w opłatach za lokale, ich dochodzenie na drodze postepowania sądowego i komorniczego:

-        Koszty sadowe – ewidencja, ujęcie rachunkowe i podatkowe

-        Koszty komornicze – ewidencja, ujęcie rachunkowe i podatkowe.

6.      Odpisy aktualizujące należności – ustalanie, księgowanie w ujęciu rachunkowym i podatkowym. Zwiększenia odpisów, wykorzystanie i rozwiązanie w sprawozdaniu finansowym.

7.      Zaliczki w księgach rachunkowych, w tym zaliczki dla komornika, opłaty i zaliczki na koszty postępowania sądowego oraz inne zaliczki i ich księgowanie.

8.      Rezerwy w księgach rachunkowych: na koszty sądowe, komornicze oraz na świadczenia pracownicze.

9.      Remonty, ulepszenie i modernizacja – najważniejsze problemy realizacji i finansowania.

10.    Wodomierze: legalizacja i wymiana – źródła ich finansowania i ewidencja.

11.    Podzielniki kosztów: Finansowanie montażu oraz legalizacji podzielników kosztów i liczników c.o.

12.    Fotowoltaika:

-        źródła finansowania w ujęciu rachunkowym i podatkowym

-        analiza ekonomiczna opłacalności poprzedzająca montaż!

13.    Fundusze specjalne: podstawa tworzenia i cele oraz ewidencja w ujęciu rachunkowym i podatkowym – normy wewnętrzne.

14.    Pożytki i inne przychody z nieruchomości wspólnej – rozliczenie księgowe i podatkowe.

15.    Mienie spółdzielni przeznaczone do wspólnego korzystania – kto ponosi koszty utrzymania (terenów zielonych, placów zabaw, parkingów itd. będących majątkiem spółdzielni) rozliczenie - wzór  rozliczenia.

16.    Inwestycje spółdzielni w zakresie obsługi zasobów mieszkaniowych – realizacja, źródła finansowania:

-        altany śmietnikowe

-        parkingi dla użytkowników lokali mieszkalnych

-        place zabaw.

17.    Rozliczenie ciepła – istotne informacje!

18.    Działalność społeczno wychowawcza – podstawa prowadzenia oraz rozliczenie rachunkowe i podatkowe.

19.    Odpowiedzi na pytania uczestników.

Pobierz program szkolenia: 10.07.23 Trudne zdarzenia gospodarcze w SM- program.pdf

Szczegóły organizacyjne

Termin szkolenia 10,07,2023, godz, 9-14 (II edycja szkolenia)

Promocyjna cena szkolenia 399 zł (cena ostateczna)

Przy zakupie drugiego i każdego kolejnego dostępu - rabat 50%

Ilość miejsc ograniczona - Decyduje kolejność zgłoszen.

Cena zawiera: dostęp do platformy szkoleniowej, autorskie materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.

Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail w dniu szkolenia.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: 10.07.23 Trudne zdarzenia gospodarcze w SM- formularz.pdf


Inne szkolenia tego prowadzącego:


Kliknij tutaj żeby zobaczyć więcej szkoleń.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube