4-dniowe szkolenie wyjazdowe: Współczesne techniki zarządzania Spółdzielnią Mieszkaniową - kompleksowe warsztaty. Odpowiedzialność kadry zarządzającej.

Miejsce szkolenia:

Hotel Belvedere Resort & Spa****
Droga Do Białego 3, Zakopane
Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

16 19.10.2023 Zakopane prezesi1

Program szkolenia

Tematy szkoleń:

  1. NOWOCZESNE METODY ZARZĄDZANIA – JAK BYĆ SKUTECZNYM LIDEREM - Lech Ciepiał

  2. AUTOPREZEMTACJA, MOWA CIAŁA I PERSWAZJA – JAK SKUTECZNIE PREZENTOWAĆ SIEBIE I WZMACNIAĆ KOMUNIKACJĘ ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI I KLIENTAMI - Lech Ciepiał

  3. ODPOWIEDZIALNOŚĆ – KOMPETENCJE KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ SPÓŁDZIELNIĄ MIESZKANIOWĄ - Lidia Wojak

- programy w szkoleń w przygotowaniu -

Pobierz program szkolenia: 16-19.10.2023 Zakopane oferta prezesi.pdf

Szczegóły organizacyjne

 

4-dniowy kurs DLA PREZESÓW, CZŁONKÓW ZARZĄDU ORAZ KIEROWNIKÓW DZIAŁÓW SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH:

"WSPÓŁCZESNE TECHNIKI ZARZĄDZANIA SPÓŁDZIELNIĄ MIESZKANIOWĄ – KOMPLEKSOWE WARSZTATY. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ"

- WARSZTATY Z SĘDZIĄ -

Termin szkolenia: 16-19.10.2023 – Zakopane

Miejsce szkolenia:  HOTEL BELVEDERE RESORT & SPA****, Droga Do Białego 3, Zakopane

Cena szkolenia: 2999zł - cena ostateczna!

Prelegenci:

Pan Lech Ciepiał - trener biznesu, manager, coach, doktor nauk humanistycznych, filozof i historyk. Uczestnik wielu specjalistycznych szkoleń, posiadający m. in. certyfikat Franklin University z zakresu negocjacji. Recenzent i aktywny członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej. Wiedzę teoretyczną opiera na praktyce, jest również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych.

Pani Lidia Wojak - sędzia orzekający w sądzie rejonowym oraz w sądzie okręgowych I i II instancji 

 

W cenie kursu zapewniamy:

  • zakwaterowanie – 3 noclegi w pokoju 2-osobowym (dopłata do pokoju 1-osobowego: 450 zł za cały pobyt)
  • pełne wyżywienie
  • uczestnictwo w zajęciach, komplet materiałów autorskich
  • imienne zaświadczenie uczestnictwa
  • opiekę organizatorów

Parking dodatkowo płatny 40zł/doba

 

Możliwość otrzymania dofinansowanie z Krajowego Fundusz Szkoleniowego

  • Sprawdź czy urząd pracy ze względu na siedzibę pracodawcy albo miejsce prowadzenia działaności dysponuje wolnymi środkami w ramach KFS
  • Wydrukuj odpowiednie dokumenty i uzupełnij wniosek wraz z wymaganymi załącznikami - skontaktuj się z nami w celu ustalenia danych firmy organizującej szkolenie
  • Nasza firma przygotuje wymagane dokumenty: program, kalkulację kosztów, wzór zaświadczenia, harmonogram
  • Złóż wniosek w urzędzie i oczekuj na rozpatrzenie (do 30 dni)
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku podpisz umowę z PUP
  • Odbierz dofinansowanie i zrealizuj zaplanowane szkolenie. Następnie rozlicz dofinansowanie zgodnie z wymogami urzędu

Więcej informacji pod numerem tel. 12 66 15 335 lub ece@eceszkolenia.pl

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: 16-19.10.2023 Zakopane prezesi - formularz .pdf


Inne szkolenia tego prowadzącego:

Brak szkoleń

Kliknij tutaj żeby zobaczyć więcej szkoleń.

OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube