Szkolenie online: Kasy zapomogowo-pożyczkowe. Praktyka 2023

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zapraszamy na 3-godz. webinar omawiający nowe zasady działania kas, ważne dla członków kas (pracobiorców) i pracodawców i ich służb kadrowo-płacowych.

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi!

Termin szkolenia:27.03.2023, godz. 9.00 – 12.00

Cena szkolenia: 369 zł +  VAT/os.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: CLICKMEETING

Pani Renata Majewska - właścicielka firmy szkoleniowej  Biuro Kadr i Płac, jest niezależnym ekspertem z prawa pracy, a zwłaszcza z obliczania wynagrodzeń w ujęciu praktycznym, doświadczonym wykładowcą z tych dziedzin i cenionym redaktorem prawnym. Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie Łódzkim. Niemal bezpośrednio po finalizacji studiów rozpoczęła pracę w dziennikarstwie prawnym, najpierw w „Gazecie Ubezpieczeniowej”, a potem przez prawie 10 lat jako dziennikarka Działu Prawa „Rzeczpospolitej”. Przez ostatnie kilka lat działania w „Rzeczpospolitej” prowadziła dodatek poradniczy dla pracodawców z zakresu kadr i płac „DOBRA FIRMA”. To doświadczony szkoleniowiec z zakresu praktycznego rozliczania wynagrodzeń z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenie niemal wyłącznie w formie warsztatów. Podczas spotkania uczestniczy mogą na bieżącą uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania oraz razem z wykładowcą rozwiązują około 10 życiowych przykładów.

Cechą charakterystyczną Pani Renaty Majewskiej jest dokonywanie odczytów w ujęciu interdyscyplinarnym – problem wyjaśnia kompleksowo w aspekcie prawa pracy, cywilnego, ubezpieczeń społecznych i podatkowego. Jest najlepszym specjalistą w swojej dziedzinie, której rekordowa grupa na naszym szkoleniu online liczyła 470 osób

Program szkolenia

Zapraszamy na 3-godz. webinar omawiający nowe zasady działania kas, ważne dla członków kas (pracobiorców) i pracodawców i ich służb kadrowo-płacowych.

  • KZP nie tylko dla pracowników; kto należy do osób wykonujących pracę zarobkową?
  • Jak po zmianach kasa ma udzielać pożyczek i zapomóg?
  • Kto skontroluje działalność KZP?
  • Jak się zmienią obowiązki pracodawcy w zakresie współpracy z kasą?
  • Uregulowanie zdolności prawnej i sądowej KZP
  • Czy trzeba zmienić umowę z pracodawcą i druki stosowane dotychczas w obsłudze kasy?
  • Do kiedy trzeba zmodyfikować statuty kas?
  • Nowe powinności członków organów KZP

Pobierz program szkolenia: 27.03.23 KZP p. Majewska.pdf

Szczegóły organizacyjne

Webinar obejmuje moduł pytań i odpowiedzi!

Termin szkolenia: 27.03.2023, godz. 9.00 – 12.00

Cena szkolenia: 369 zł +  VAT/os.v

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: CLICKMEETING

Więcej szczegółów do pobrania w ulotce.

Cena zawiera:

  • dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia,
  • zaświadczenie o ukończonym szkoleniu 
  • autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia).

Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Każdy uczestnik, dzień przed szkoleniem otrzyma link do platformy webinarowej wraz z instrukcją postępowania. Podczas szkolenia uczestnicy widzą prelegenta, prezentacje na tablicy oraz mają dostęp do czatu, na którym mogą zadawać pytania. Wymagania techniczne: dostęp do Internetu i komputer z głośnikiem.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji: formularz.pdf


OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube