background

Szkolenia dla firm

Flat View
W roku
Widok miesiąca
W miesiącu
Weekly View
W tygodniu
Daily View
Według dnia
Search
Szukaj

Webinar (szkolenie online): JPK_V7 - NOWY WYMIAR RAPORTOWANIA DANYCH PODATKOWYCH

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335
  1. JPK_V7 - ustawa z 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw - przepisy weszły w życie 1 października 2020r.
  2. Nowa formuła raportowania VAT - deklaracje wraz z ewidencją w formie elektronicznej:
    • podatnicy rozliczający się miesięcznie JPK_V7m,
    • podatnicy rozliczający się kwartalnie JPK_V7k.
  3. Zakres danych w nowym JPK:
    • szczegółowy zakres ewidencji VAT,
    • pola obowiązkowe i fakultatywne,
    • po co urzędowi adres mailowy i informacja o programie księgowym?
    • dlaczego tak ważne jest prawidłowe podawanie nr dokumentu?
    • cyfryzacja wymusza automatyzację procesów księgowych – jak sobie usprawnić pracę w nowej rzeczywistości?
  4. Ewidencja sprzedaży i podatku należnego:
    • kody GTU w ewidencji sprzedaży i problematyka ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem świadczeń kompleksowych,
    • czy rak jest rybą a folia aluminiowa urządzeniem elektronicznym? – największe absurdy kodów GTU
    • kody dotyczące okoliczności transakcji w ewidencji sprzedaży i problematyka ich stosowania,
    • transakcje pomiędzy podmiotami powiązanymi – wyjaśnienie pojęć i wskazanie obszarów zagrożenia,
    • szwagier brata żony – czyli o relacjach rodzinnych i powinowactwie w na potrzeby raportowania danych w JPK_V7,
    • oznaczenie MPP przy sprzedaży i zakupie tylko w przypadku MPP obowiązkowego – jak rozróżniać faktury z adnotacją „mechanizm podzielonej płatności”,
    • kody typu dokumentów w ewidencji sprzedaży,
    • faktury uproszczone emitowane z kasy rejestrującej.
  5. Ewidencja zakupu i podatku naliczonego:
    • kody w ewidencji zakupów,
    • oznaczenie MPP przy zakupach,
    • kody typu dokumentów zakupowych.
  6. Korekty deklaracji i korekty ewidencji – nowy wymiar storna
  7. Korekty poprzednich okresów rozliczeniowych.
  8. Kary za błędy w JPK_V7
    • kary administracyjne i przesłanki ich stosowania,
    • kary z kks i przesłanki ich stosowania
    • kto podlega karze – zasady odpowiedzialności za błędy podatkowe na przykładzie nowego JPK_V7
    • jak powinna wyglądać współpraca biura z klientem (poszczególnych działów w firmie) w obszarze JPK_V7 – czy księgowa to wiedźma (ta, która wie)?
  9. Czynny żal w dobie cyfryzacji – czy ta instytucja jeszcze ma zastosowanie?
  10. Pytania i problemy uczestników szkolenia

 

WEBINAR OBEJMUJE MODUŁ PYTAŃ I ODPOWIEDZI!

DOSTĘPNE NARZĘDZIA: CZAT oraz ZADAJ PYTANIE  w wiadomości prywatnej do prelegenta

 

Prelegent: Pani Aneta Lech (Pożarowska) – prawnik, doradca podatkowy, księgowa - specjalista w zakresie podatku od towarów i usług oraz postępowania podatkowego. Wykładowca od 25 lat, od 20 lat prowadzi biuro rachunkowe i kancelarię podatkową. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Izbie Skarbowej i Urzędzie Skarbowym. Autorka licznych publikacji w prasie fachowej a także książek o tematyce podatkowej.

 

29.10.2020, godz. 9.00 – 16.15

CENA SZKOLENIA : 329,00 zł + 23% VAT

Cena zawiera: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienny certyfikat uczestnictwa (wysłany pocztą tradycyjną po szkoleniu). Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

 

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl

 

Czego potrzebujesz, aby uczestniczyć w szkoleniu online – webinarze?

Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z internetem. Prędkość łącza ma bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób będziesz słyszeć i widzieć prowadzącego na webinarze. Polecamy korzystanie z webinarów z prędkością łącza od 1 MB/sek. Możesz zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia awarii lub zatrzymywania obrazu w trakcie webinaru, powinieneś wstrzymać lub zakończyć pobieranie plików z internetu i zamknąć nieużywane karty przeglądarki. Radzimy również, żebyś wyłączył wszystkie programy, które mogą negatywnie wpływać na prędkość połączenia: Skype, torrenty i inne. Polecamy skorzystanie z przeglądarki Firefox lub Chrome.

INSTRUKCJA DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:


Krok 1 - Dzień przed planowanym webinarem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar – linkiem do strony www.

Krok 2  - 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia prosimy wejść na platformę webinarową -  zalogować się poprzez link wysłany w mailu. Pojawi się okno wejścia na webinar –  wprowadź dane i zaloguj się. Polecamy wypróbować wejście na webinar wcześniej, aby upewnić się że wszystko działa.
Po wejściu do pokoju webinarowego gość staje się pełnoprawnym uczestnikiem szkolenia. Widzi wszystko, co pokazuje prowadzący i korzysta z dostępnych narzędzi.

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA WRAZ Z POZOSTAŁYMI INFORMACJAMI W ULOTCE!

 

Zapraszamy!




Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Rejestracja konczy się 2020-10-30 09:00
Zgłoszeni uczestnicy: 45
Faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu. Imienny certyfikat uczestnictwa wraz z oryginałem faktury zostaną wysłane pocztą. Zgłaszającemu udział w szkoleniu przysługuje prawo do bezpłatnej rezygnacji nie później niż na 3 dni robocze przed terminem szkolenia. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na szkolenie jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się oraz akceptacją powyższych warunków.

Cofnij

szkol sl finansowo ksiegowych