Baner na strone www1

WEBINAR (szkolenie OnLine): OBRÓT NIERUCHOMOŚCIAMI – UJĘCIE PODATKOWE. ZMIANY PRZEPISÓW 2020 - NAJNOWSZE INTERPRETACJE DYREKTORA KIS

Miejsce szkolenia:



Kontakt z nami: tel.: (12) 66-15-335, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Celem szkolenia jest kompleksowe omówienie zasad opodatkowania transakcji dostawy nieruchomości na gruncie podatku VAT oraz PIT.

WEBINAR OBEJMUJE MODUŁ PYTAŃ I ODPOWIEDZI!

DOSTĘPNE NARZĘDZIA: CZAT oraz ZADAJ PYTANIE w wiadomości prywatnej do prelegenta

Prelegent: Kacper Sołoniewicz - adwokat, doradca podatkowy. Partner w kancelarii BLH Lenczewski, Sołoniewicz, Szlawski Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska. Specjalizuje się w prawie podatkowym, w szczególności podatkach CIT i PIT, prawie handlowym oraz prawie karnym skarbowym i karnym gospodarczym. Posiada bogate doświadczenie w doradztwie podatkowym na rzecz podmiotów gospodarczych z udziałem jednostek samorządu terytorialnego i Skarbu Państwa. Autor wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prelegent na szkoleniach z zakresu prawa podatkowego, prawa handlowego oraz prawa karnego skarbowego. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.

31.07.2020, godz. 10.00 – 13.30

CENA SZKOLENIA : 149 zł + VAT/os.

Cena zawiera: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe (w formie pdf – przesłane mailem w dniu szkolenia), imienny certyfikat ukończenia (wysłany pocztą tradycyjną po szkoleniu). Sposób zapłaty: faktura z 7-dniowym terminem zapłaty zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu.

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy do szkoleń online: myownconference.pl

Czego potrzebujesz, aby uczestniczyć w szkoleniu online – webinarze?

Do uczestniczenia w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z internetem. Prędkość łącza ma bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób będziesz słyszeć i widzieć prowadzącego na webinarze. Polecamy korzystanie z webinarów z prędkością łącza od 1 MB/sek. Możesz zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia awarii lub zatrzymywania obrazu w trakcie webinaru, powinieneś wstrzymać lub zakończyć pobieranie plików z internetu i zamknąć nieużywane karty przeglądarki. Radzimy również, żebyś wyłączył wszystkie programy, które mogą negatywnie wpływać na prędkość połączenia: Skype, torrenty i inne. Polecamy skorzystanie z przeglądarki Firefox lub Chrome.

INSTRUKCJA DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:

Krok 1 - Dzień przed planowanym webinarem dostaniesz maila z zaproszeniem na webinar – linkiem do strony www.
Krok 2  - 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia prosimy wejść na platformę webinarową -  zalogować się poprzez link wysłany w mailu. Pojawi się okno wejścia na webinar –  wprowadź dane i zaloguj się. Polecamy wypróbować wejście na webinar wcześniej, aby upewnić się że wszystko działa.

Po wejściu do pokoju webinarowego gość staje się pełnoprawnym uczestnikiem szkolenia. Widzi wszystko, co pokazuje prowadzący i korzysta z dostępnych narzędzi.

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA WRAZ Z POZOSTAŁYMI INFORMACJAMI W ULOTCE!

 

Zapraszamy!

Program szkolenia

Pobierz program szkolenia:

Szczegóły organizacyjne

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie

Aby zagwarantować płynny proces rejestracji i organizacji szkolenia, prosimy o podanie bezpośredniego adresu e-mail oraz numeru telefonu osoby zgłaszanej. Dzięki tym danym będziemy w stanie skutecznie się komunikować i sprawnie przekazywać aktualizacje i istotne informacje dotyczące szkolenia.

Rejestracja zamknięta

Pobierz formularz rejestracji:


Inne szkolenia tego prowadzącego:

OPINIE UCZESTNIKÓW

Nie odpowiada Ci termin tego szkolenia, zapisz się na listę oczekujących na kolejny termin!

Podaj poprawny e-email

Pola oznaczone gwiazdką* są wymagane

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube