facebook events
Zapraszamy do udziału w szkoleniu online, które odbędzie się 12 marca 2025 roku, od godziny 11:00 do 13:00. Tematem szkolenia jest fotowoltaika w spółdzielniach mieszkaniowych oraz u przedsiębiorców, biorąc pod uwagę zmiany przepisów na nowy rok, w szczególności kwestie związane z CIT, PIT, VAT oraz akcyzą.

Wprowadzenie

Co to jest szkolenie?

Szkolenie skupi się na nowościach dotyczących fotowoltaiki oraz ich wpływie na przepisy podatkowe obowiązujące w 2025 roku. Tematyka będzie obejmowała zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne dylematy związane z nowymi regulacjami.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnictwo w szkoleniu dostarczy wiedzy potrzebnej do zrozumienia złożonych regulacji dotyczących fotowoltaiki oraz pozwoli wyeliminować niepewności podatkowe, co jest kluczowe dla przedsiębiorców oraz przedstawicieli spółdzielni.

Program szkolenia: Fotowoltaika i regulacje podatkowe

Agenda szkolenia

  1. Fotowoltaika a podatek od nieruchomości
    • Zakres opodatkowania
    • Podstawa obliczeń
    • Praktyczne problemy przy wynajmie instalacji
  2. CIT/PIT a fotowoltaika
    • OZE jako odrębny środek trwały lub ulepszenie
    • Amortyzacja środków trwałych
    • Program rządowego dofinansowania
  3. VAT a fotowoltaika
    • Uwagi na temat energoelektryczności
    • Net-metering i net-biling
    • VAT od sprzedaży energii
    • Virtual Power Purchase Agreement (VPPA)
    • Gwarancje pochodzenia energii
  4. Akcyza a OZE
    • Obowiązki fiskalne i niefiskalne
    • Limit zwolnienia do 1MW
    • Najczęstsze błędy w sprzedaży
    • Obowiązki akcyzowe przy wynajmie paneli

Prelegent

Mirosław Siwiński, Partner w Advicero Nexia, doświadczony doradca podatkowy oraz prawny, z ponad 20-letnim stażem pracy w obszarze podatków. Specjalizuje się w profesjonalnych analizach oraz wydawaniu opinii prawnych z zakresu prawa podatkowego.

Jak się zarejestrować?

Kroki rejestracyjne

  1. Wejdź na stronę rejestracyjną.
  2. Wypełnij formularz zgłoszeniowy.
  3. Dokonaj płatności (369zł + VAT).
  4. Oczekuj na potwierdzenie oraz dostęp do materiałów.

Warunki uczestnictwa

  • Uczestnictwo w szkoleniu online w czasie rzeczywistym.
  • Dostęp do nagrania przez 5 dni po szkoleniu.
  • Otrzymanie autorskich materiałów w formacie PDF.
  • Imienne zaświadczenie o ukończeniu kursu.

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube