facebook events
W wyjątkowej sytuacji dla wszystkich zainteresowanych tematyką fotowoltaiki, zapraszamy na szkolenie online, które odbędzie się 12 marca 2025 roku w godzinach 11:00 - 13:00. Przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych uczestników, szkolenie to stanowi doskonałą okazję do wzbogacenia wiedzy na temat przepisów dotyczących CIT, PIT, VAT i akcyzy, a także ich zastosowania w kontekście instalacji fotowoltaicznych w jednostkach samorządowych.

Wprowadzenie

Co to jest szkolenie?

Szkolenie online: Fotowoltaika w JST po zmianach na 2025 r. zostało zaplanowane z myślą o potrzebach zarówno początkujących, jak i doświadczonych pracowników jednostek samorządowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką odnawialnych źródeł energii.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnictwo w szkoleniu pozwoli zdobyć cenną wiedzę na temat aktualnych regulacji prawnych oraz praktycznych aspektów związanych z podatkami a fotowoltaiką. Uczestnicy będą mieli także możliwość skorzystania z doświadczeń i wskazówek ekspertów z branży.

Program szkolenia: CIT, PIT, VAT, Akcyza

Agenda szkolenia

  • Fotowoltaika a podatek od nieruchomości
  • CIT/PIT a fotowoltaika
  • VAT a fotowoltaika
  • Akcyza a OZE

Prelegent

Mirosław Siwiński, Partner w Advicero Nexia, doradca podatkowy oraz radca prawny z ponad 20-letnim doświadczeniem w obsłudze postępowań oraz wydawaniu opinii podatkowych.

Jak zarejestrować się?

Etapy rejestracji

  1. Wypełnij formularz rejestracyjny na stronie wydarzenia.
  2. Dokonaj płatności w wysokości 369 zł + VAT.
  3. Odbierz potwierdzenie rejestracji oraz dane do logowania.

Warunki uczestnictwa

  • Szkolenie obejmuje dostęp do nagrania na okres 5 dni.
  • Uczestnicy otrzymają autorskie materiały szkoleniowe w formie pdf.
  • Wystawiane jest imienne zaświadczenie o odbyciu kursu.

Szczegóły organizacyjne

Termin: 12.03.2025, godz. 11:00 - 13:00

Cena: 369 zł + VAT

Co jest w cenie: szkolenie online na żywo, nagranie, materiały PDF oraz zaświadczenie.

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube