facebook events
Już 4 marca 2025 roku zapraszamy na specjalistyczne szkolenie online skierowane do pracowników spółdzielni mieszkaniowych, które pomoże zaktualizować wiedzę z zakresu zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości. Zmiany w prawie i ich wpływ na praktykę rachunkową będą omawiane przez doświadczonego prelegenta z 35-letnim stażem w spółdzielczości mieszkaniowej.

Wprowadzenie

Nadchodzi wyjątkowa okazja do rozwoju umiejętności - szkolenie online na temat "Zakładowy plan kont dla Spółdzielni Mieszkaniowych", które odbędzie się 4 marca 2025 roku w godzinach 9:00-13:30. Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób rozpoczynających pracę w spółdzielniach, jak i do praktyków pragnących odświeżyć swoją wiedzę na temat zmian w przepisach dotyczących rachunkowości.

Dlaczego warto uczestniczyć?

  • Doświadczony prelegent: 35-letnie doświadczenie w spółdzielczości.
  • Praktyczny charakter: Rozwiązywanie realnych problemów związanych z księgowością.
  • Interaktywność: Umożliwiająca zadawanie pytań w czasie szkolenia.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest aktualizacja wiedzy na temat planu kont oraz polityki rachunkowości w spółdzielni mieszkaniowej. Uczestnicy będą mieć okazję przemyśleć kluczowe pytania:

  1. Czy jestem gotowa/y do nadchodzących zmian?
  2. Czy moi pracownicy panują nad wiedzą, czy są zbyt schematyczni?
  3. Czy zakładowy plan kont jest aktualny?
  4. Czy zmiany podatkowe są zgodne z polityką rachunkowości?

Program szkolenia

  • Budowanie ZPK: „Szycie na miarę” na podstawie USMart.
  • Polityka rachunkowości: Jednostki miary oraz podziału.
  • Omówienie kont: Syntetyka i analityka niezbędne do sporządzania bilansu.
  • Rachunek zysków i strat: Kluczowe konta oraz kwestie podatkowe VAT i CIT.
  • Rozliczenia: Z lokatorami za media i analizy potrzeb.
  • Pytania i odpowiedzi: Moduły umożliwiające interakcję z prelegentem.

Szereg organizacyjny

Termin: 04.03.25
Godziny: 9.00 – 13.30 (w zależności od aktywności grupy)
Koszt: 390 zł (cena ostateczna)

Cena zawiera:

  • Dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia.
  • Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu.
  • Autorskie materiały szkoleniowe w formie PDF.

Sposób zapłaty: Faktura z 7-dniowym terminem płatności zostanie wysłana na podany w zgłoszeniu adres e-mail po szkoleniu. Uczestnicy otrzymają link do platformy webinarowej dzień przed szkoleniem.

Zapewniamy, że każdy uczestnik będzie miał dostęp do prelegenta oraz prezentacji na ekranie, a także możliwości skorzystania z czatu do zadawania pytań.

Wymagania techniczne

Dostęp do internetu oraz komputer z głośnikiem są niezbędne do udziału w szkoleniu.

O nas

Nasza firma specjalizuje się w szkoleniach dla różnych podmiotów prawa. Oprócz zagadnień związanych z podatkiem VAT przeprowadzamy szkolenia także z zakresu PDOP, rachunkowości, środków trwałych, PDOF, prawa pracy, a także dla działów kadrowo-płacowych. Jesteśmy elastyczni, reagujemy na potrzeby Klienta, proponując mu możliwie najlepsze rozwiązania. Współpracujemy z zespołem ekspertów w swoich dziedzinach; ich wiedza i doświadczenie to sukces naszych Klientów.

Dane kontaktowe

ul. Pachońskiego 9, 31-223 Kraków NIP: 945-20-17-156
tel. (12) 66-15-335
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adresy do naszych mediów społecznościowych:

Facebook

Linkedin

Youtube